fredag 26. oktober 2007
oppgåve om læringsteoriar
Me fekk ein liten presentasjon om ulike læringsteoriar før me fekk utdelt oppgåver til tema. Førsteinntrykket var at oppgåva var svært open, og det trur eg ikkje eg var aleine om å synast. Me satt oss saman i praksisgruppene for å legge hovuda saman for å finne ut kva oppgåva eigentleg gjekk ut på. Me fann ut at me i første omgong kunne lese og finne stoff om dei ulike teoretikarane og deretter teoriane deira. Sidan det og skulle kome fram i oppgåva kva me synast er gode læringsmetodar. Dette hadde me nettopp hatt ei oppgåve på, og det sat i bakhovudet då me sette igong. Teorietikarane og teoriane blei fordelt jamnt mellom oss i gruppa, for å så samlast seinare for oppsummering. Me merka fort at det var stor skilnad på nokre av retningane, men og at nokre var nære det me lærer i ped. Me valte å ta to ulike retningar og setje dei opp mot kvarandre og samanlikne.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar